Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 17 januari 2017

Relationer..

Intressant. 
Hade sparat ett inlägg, utan inlägg. Saknar jag relationer.. ? Hade jag inget att säga?

Visst är jag utan och saknar en relation, men inte är jag utan relationer! 
Tvärtom har jag fått flera värdefulla relationer jag är mycket tacksam över. J&C, A, K, H, S... arbetskamrater och vänner i ett. 
H&P med barn, kan man ha närmare relationer utan att vara biologiskt släkt? Att få känna sig så ihop-tillsammans, t.o.m. med storbarnen, är en oerhört stor gåva. Extrafarmor, typ..
N och hennes föräldrar, så viktiga! Så fantastiskt med nya relationer.... 
Men gamla är inte mindre viktiga! EM&S, A&P, GM&P, M&K, M&R, L, L&O... listan kan göras så lång..
Släkten, så långt borta så länge, men nu så nära, nya och gamla relationer i ett! 

Relationer - inget viktigare finns i livet! Tack! 


Inga kommentarer: