Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

torsdag 11 juni 2009

Sitter här i allmänt småkaos bland grejor, grejor, grejor.. I morgon kommer första mäklaren för att titta för en värdering o offert. Till veckan kommer två andra.
Redan har det varit en ev. lapp-på-anslagstavlan-spekulant och tittat.

Nu när jag varit hemma några dagar så känner jag - det var en lätt deppig lägenhet jag bott i.. På väg att förfalla i delar, på väg .. ingenstans. Inget fel på den, men på mig. Jag mådde inte så bra sista tiden här, uppenbarligen. Känner mig nästan översvämmad. Jag måste ta mig ur greppet av letargi och nedstämdhet jag känner jag kan fastna i igen. Allt är bara för mycket... det blir bra att flytta.

Allt gott önskar jag Dig!

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Det låter som om du gjort ett bra val - att flytta. Du är nog färdig med den lägenheten nu. Fast synd för oss här i stan som blir utan dig!!

Gunhildsblog sa...

Tack.
Ja, det är nog så. Fast det är ju rätt skrämmande ändå..!