Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

torsdag 29 oktober 2009

Ett första steg - levererade TV-n till en lycklig människa igår.. 'Trodde inte det fanns sådana människor nuförtiden, som skänker bort saker och sedan kommer hem med dem .. ' Känns bra! Nu är det bara resten kvar av grejor som ska hemifrån..! Behöver Du inga bokhyllor .. ????

Fredrik ringde igår, alldeles lycklig - lägenhet i Vancouver, och jobb med bra villkor under hela OS-perioden! Kunde inte bli så mycket bättre - jag gläds med pojkarna!

Allt gott önskar jag oss!

4 kommentarer:

Evas blogg sa...

Va! Har du skänkt bort ännu en TV? Vet du att den jag fick är kanonbra!! Tack så väldans mycket.

Gunhildsblog sa...

Jo, faktiskt! Lite lätt absurt.. Den som Du fick gav jag bort eftersom den jag gav bort igår hade kommit in i huset.. men gårdagens RYMS inte i min nuvarande lght... en rejäl tjock-TV var det.. känns som jag är både tv- och möbelhandlare f.t.!

Vad bra att Din fortfarande är bra! Den var det hemma hos mig oxå.. =) Välbekomme!

Fredrik Scheike sa...

Tur att man kan glädja andra!

Gunhildsblog sa...

Fredrik - Ja, visst är det! ;)