Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

söndag 25 oktober 2009

Jodå, det blev middag på restaurangen. Stillsamt, bara några få gäster där. Åt gott till ett bra pris, så jag återvänder nog en lat dag till..

På natten ringde Fredrik vid 02, då hade de anlänt Vancouver. Skönt! Jag är väl inte den som ligger vaken av oro, men visst funderar man över hur det ska gå. Så mycket som händer så..
Tidsskillnaden är tydligen -9, för där var den då 17. Gäller att fundera mao. varje gång det är dags för kontakt!

Långsamt fram, men ändå fram går det med mina lådor. Har ett par RK-lådor + en massa skräplådor...
I morgon ska jag dra iväg med dem!

Har nu satt in annons i tidningen o på nätet för mina Nisse-bokhyllor. Känns skönt... hoppas någon vill ha!

Allt gott önskar jag oss!

Inga kommentarer: