Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

onsdag 6 januari 2010

Tja, tekniskt sinne ........???????? Skulle inte tro det efter detta besök av installatörerna... hade inte satt in antennsladden... ;-o
.. hm..

Skulle sedan bara vara en kabel till så skulle det funka med TV-ljudet via förstärkare och stora högtalarna. Fast... jag gjorde som de ritade åt mig,.. och nu har jag varken radio eller TV-högtalarljud.. Alltså, jag vill att det ska vara enkelt! Varför blev det så krångligt.. =(

-26 i Uppsala... är det rekord, tro? Känns inte som en långpromenad idag direkt.. har dock funderat på en busstur till sta'n och lite gymträning. Har inte varit där på hela julen.. behöver det verkligen. Choklad, konstiga mattider, ingen direkt rörelse, ... det känns!

Ska ta bort adventsstaken och stjärnorna idag. Känns rätt bra att få göra det - de tre vise männen har ju hittat fram nu.. Blir onekligen mörkare i lägenheten..

Allt gott!

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Hej!
Jag har nyss släckt ner granen för den här säsongen. I morgon ska den ut! Men, trots att jag inte är så mycket för julpynt, och trots att den bar(r)a stått exakt 2 veckor blev jag nästan lite nostalgisk... har aldrig hänt förr. Åldern?

Tack för dina vänliga ord - det är nog läppstiftet som gör att äggformen lättades upp...

Gunhildsblog sa...

Åldern kan sätta spår på olika sätt i sinnet! Själv verkar jag bli mer och mer gråtmild när jag tittar på film/TV.. ;)

Nostalgisk, javisst kan man bli det. Försöker att inte vara det, är så lätt att 'trilla dit' och tycka 'det var bättre förr'.. eller liknande.. Vill leva i det som är nu, vill ta för mig av det som händer nu utan sidoblickar åt vad som kunde ha varit..vill VÅGA!

Lyssna inte på de andras dumheter om ägg m.m... Jag är inte ett spår snäll, tycker bara Du är riktigt vacker!