Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

onsdag 30 december 2009

När jag var på bokhandeln idag ringde kyrkoherden i Storvreta - kan jag fortsätta att vik-a? Kantorn är fortsatt sjukskriven, i första hand till 17/1. Tja, vad säger man om det? Tackåbock! Denna tjänst sökte jag ju i våras, men fick den inte. Och här sitter jag nu! Märkliga vägar..

Ska på konsert ikväll som en av vårens kursare medverkar i. Blir kul! Har inte varit på den restaurangen, HiJazz, förut. Ligger praktiskt till, vid SJ och alla bussarna.. kan kanske bli en liten öl..?

Får fira nyår ordentligt i morgon.. Ska på ett knytis med 40 andra CouchSurfare. Om jag känner dem... njae, har träffat värden, tror jag, på det förra knytiset i november. Ser fram emot det, trots att jag med största sannolikhet kommer att vara äldst. Igen. Får väl ta mig hem om det känns för tokigt. Det känns i alla fall kul nu! Lite laxbitar med sweet-chilisås har jag tänkt ta med, samt ostbollar med citron som allmänt tilltugg. Förra knytiset var vi från 20 olika länder... tror vi är nästan lika många nu! Det innebär antagligen mycket spännande mat. Mmm...
Frågan är - bil eller ej? Det är så dyra parkeringar här i sta'n..

ÖNSKAR DIG EN TREVLIG NYÅRSAFTONSKVÄLL, FEST ELLER INTE,
OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2O10!

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Så kul Gunhild att du får vicka! Och tänk, just på det jobb du sökte. Ibland går livet i kringelkrokiga vägar. Låter kul med fest. Här blir det en stilla middag med familjen. Och kanske en tur upp på Krönet vid tolvslaget. GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

Gunhildsblog sa...

HA, de blev alltså inte 'av med mig' fast de försökte.. haha...
Jag har aldrig brukat ha så mycket fest på nyåret, så knöligt med jobbet. Men denna gång så hoppas jag det går bra, har ett servicehem först på eftermiddagen 1/1.. fast det blir lugnt ändå! Men lite fyrverkerier vid slottet ska vi pallra oss iväg till!
En god kväll önskar jag Er oxå!

Evas blogg sa...

Tack!