Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

måndag 21 december 2009

Varför har jag inte gjort så förr om åren...? Stekt köttbullarna i ugnen, alltså?? Oj, så smidigt när det är en större sats - blev 100 st idag - man ska göra, och mycket mindre os i lägenheten. Nåja, alltid lär man sig något nytt!

Nu är hållarna för gardinstängerna uppe, så var det bara stängerna kvar då. Har en del, men måste antingen komplettera eller så kapar jag - med viss möda .. - de jag inte behöver till de längder jag behöver. Tur man är utrustad med verktyg av alla de slag!

Allt gott!

4 kommentarer:

Evas blogg sa...

Jag stekte också köttbullarna i ugnen detta år. Hur smidigt som helst. Är det utsikten från din balkong du har på din header?

Gunhildsblog sa...

Ja, det är utsikten till vänster, mot busshållplatsen bakom träden!
Bor bra till..

Evas blogg sa...

Ja det ser fint ut. Jobbar du under julhelgen?

Gunhildsblog sa...

Jajamän, 11 & 17 på julafton och 07 på juldagen. Intressant.. Söndag efter Annandagen är jag och hjälper en kursare från i våras med att kompa på konserter, så jag känner mig rätt sysselsatt.