Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

fredag 8 juli 2011

Man kan bli lättad...

... för många saker. I morse ringde sonen, betydligt mindre ont idag av akuta magkatarren än igår kväll vid hemkomst från akuten. SKÖNT! Man känner sig långt ifrån och hjälplös när man bor ifrån varandra..

Idag, i röjningen inför semestern imorgon, öppnade jag en väska som bara stått här på arbetsrumsgolvet. Rotade lite, och fann två blad som gjorde mig glad - agendor för förra årets Skärtorsdag och Långfredag. De har jag funderat över var de har varit - var jag så oerhört förvirrad under provtjänstgöringen att jag slängt all dokumentation över mitt arbete? Eller var jag efter en knapp månad i tjänsten bara så osäker om jag skulle få fortsätta att jag inte brydde mig? Alltså ingendera!

Vad skönt.... =)

Inga kommentarer: