Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

söndag 27 november 2011

Blött..

är det verkligen. På väg hem från konserten i Sigtuna med 'min gamla' kör (bara lyssnade och njöt!) stannade jag vid Haga kyrka och en adventsvesper. Lokala 'Församlingskören' medverkade i en gudstjänst jag inte kände mig så hemma i. Reagerar på grejor (svar..) som 'alla' vet och inte finns i agendan, på gester (inte bara korstecknen), på evangelieprocession m.m.... känner mig så ofrom i sådana situationer. Undrar hur ovana reagerar? Kommer de fler gånger än en... ? Men i alla fall var det trevligt att få en dos 'vanlig' kör också!

På väg hem via ICA för att skaffa kuvert till julsändning åt sonen, och känner bara BLÄÄÄ när jag kliver ut ur affären - fortfarande riktigt blött hällregn! Eller... vänta nu....

TJOHO! Det är ju snö!!

Stora, blöta flingor som smälter direkt. Så ja, med tanke på värmen dröjer det innan det blir vitt.
Men det har i alla fall äntligen startat!

Inga kommentarer: