Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

måndag 10 oktober 2011

Program

Känner mig rätt nöjd, äntligen tror jag att programmet till vår jubileumskonsert med La Cappella är klart. Nu saknas bara ett foto, som jag väl ska få ikväll.

Jag började, tack och lov!, i - imponerande.. - god tid, i vetskap om vad som kan hända. Och till en del har det det! Har nu suttit två nätter fram till 02-tiden och pysslat. Inatt satt jag och svor högt över ett kort som bara trasslade. Flyttade jag det en aning, sparade, och sedan gick vidare, så flyttade det ändå på sig till ny position. Jag höll på att bli GALEN! Att då hålla huvudet kallt och komma ihåg HUR sidorna skulle hänga ihop (liggande A4, dubbelvikt..) för att hamna på rätt ställe i tryckningen, det var.. inte så lätt!

Men nu känns det bra.
Tar med en utskrift till kören ikväll, så får de se det på riktigt. Känner mig lite stolt, faktiskt!

Inga kommentarer: