Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 27 december 2011

Datorstress..

Skulle fixa lite på banksidan nu innan nyår. Hm. Det gick inte alls. Hur jag än försökte ville den inte logga in mig. Suck! 'Gammal kod, fler felaktiga försök och vi låser inloggningen..'

Sedan en massa käcka tips om hur man kan felsöka, hur man laddar om och laddar ner och ställer in och .. jag blev trött bara av att läsa det. Gjorde iaf en del försök, startade om och hade mig. Nu då? Nix... Suck nr 42!

Nå, i kanten på webbläsarsidan står ngt om 'uppdateringar av plug-ins' Hm, jajustdet, det var ju ngt som slutade funka här före jul, nå, jag gör ett försök iaf.

Klang och jubel, nu kom jag in och kunde göra det jag skulle!

Tänk att man kan bli så ställd av sådant, jag som ändå gillar teknik. Men alla steg man skulle igenom fick mig nästan i panik, kände mig mer och mer lik min mor som blir totalt låst vid alla teknikfrågor ...

Gott nytt (teknik-) år önskar jag oss...

1 kommentar:

Fredrik Scheike sa...

Puss! Det är inte alltid lätt! :)