Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

måndag 19 december 2011

Förvirring

Det är inte ofta jag i telefonen skrattar så mycket att jag måste torka tårarna.. men nyss, i kontakt med bilfirman som undrat om jag betalat däcken i oktober så gjorde jag det. Han som ringde tidigare i morse var upptagen, så den som svarade när jag ringde tillbaka, skulle hälsa nr 1 att ringa mig. 'Till vilket nummer?' De fyra första kom jag på, sedan ingen aning hur mitt hemnummer slutade...

'Ok, men då tar vi reg-numret då' .. eeh... bokstäverna kom jag på men siffrorna?? De från mina gamla Oplar kom upp, men inget Seat-nummer.

Jag skrattade så tårarna närmast sprutade... inte klokt.. men han fann igen mig i datorn!
Kaaanske är jag bara .. liite... trött..?

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

HAHAHAHA! TACK FÖR ETT GOTT SKRATT! Jag kan verkligen se dig sitta där och kämpa!

Gunhildsblog sa...

Välbekomme, det bjuder jag på :)