Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 29 september 2009

Sitter och tittar på ett glänsande hem, närmast kliniskt tomt och rent, utan en bok eller -hylla. Är det mitt?
Tack vare goda vänners stenhårda jobb i söndags, så blev lägenheten fotomässig till igår. Jag hade inte lyckats få det så här fint själv. Nog hade det blivit foton, men inte hade sessionen gått så smidigt som igår - 40 minuter inkl. långt fika!! Det var inget kvar att flytta runt för att få fin vinkel... helt otroligt! Mäklaren som sett detta redan i juni var rätt impad när han klev in...
(Kan ju söka på hemnet.se om någon dag..! Eller direkt på lanshem.se för att se om Du känner igen Dig här..)

Vad ska jag kunna göra i gengäld för denna otroliga söndagsgåva ..
Nå, de ska bygga om i stugan, har väl chansen där att vara handräckning/matlagare/städare.. eller nå't !!

Och ikväll ska jag ha middag för andra goda vänner - det har inte lyckats mig tidigare på mycket länge. Jag gläder mig att jag hinner med det!

På torsdag får jag den nya nyckeln. Känns bra, och konstigt ..
Samma dag är det sista ansökningsdag för tjänsten. Känns spännande .. jag vill ..

Önskar Dig allt gott!

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Visst är det fint med vänner som hjälper en när man inte riktigt mäktar med själv. Ja tänk, nu är du snart Uppsalabo. En epok i ditt liv är över, en ny väntar. Håller tummarna för jobbet! Och jag är så glad över de gåvor jag fått av dig. Ska vårda dem med stor ömhet. Varm lycka-till kram!

Gunhildsblog sa...

Ja, jag är så tacksam för att jag fick sådan hjälp! Det var verkligen så att kraften bara rann ur armarna på mig när jag höll på..
Ja, en ny epok väntar. Jag hoppas verkligen på jobbet, men blir det inte det ska det väl kunna bli något annat. =)
Det gläder mig att Du kan använda färgerna och tuschet! Det kan inte jag...
Tack!