Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

onsdag 1 juni 2011

Att ladda...

.. för att åka till Åre och få ta ut julklapps-presentkortet, se till att ha ledigt torsdag-tisdag, se till att allt funkar... och så 'lovar' yr.no att det enbart ska bli regn, regn, regn alla mina möjliga dagar.

Suck!

Ingen större idé att stressa upp, för att bara bli besviken.. JO, visst kunde jag köra upp och besöka vänner, men eftersom jag ska upp på torsdag igen till Östersund kändes det lite väl flängigt.

Varför det inte funkade i regn --- nja, hoppa fallskärm vill man nog göra första gången i någorlunda väder att kunna njuta!!

Eftersom jag är så höjdrädd, så vill det till att ladda i förväg, liksom... nu känns det lite som om luften gått ur mig. Alla dessa dagar, vad gör jag med dem?

Jo, i morgon får jag nöjet att besöka vännerna i stugan och hjälpa till att bära bräder m.m. någon dag. Det ska bli ROLIGT! Att känna att man gör något som faktiskt betyder något för någon annan, det känns skönt.

Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. Känns lite konstigt att ha i princip en vecka ledigt, och inte ha så mycket för mig förutom sista kvällen, med körfesten!!
Tja, jag behöver inte vara sysslolös hemma precis........

Inga kommentarer: