Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

söndag 22 mars 2009

Har jag haft roligt eller har jag haft ROLIGT??? Den enda danskursen jag skulle på blev TRE - i följd! Så jag har dansat 16.15-20.45....Undrar hur mina fötter mår i morgon?
Jag bara måste skaffa mig bättre skor att dansa i, med svikt under, så att jag inte får mer problem än jag redan har. MEN så roligt detta var...........
West Coast Swing fick jag mejl om igår kväll att jag trots allt hade kommit in på, som dam. Bugg 1 följde, som dam. Sedan var det bugg 2 som 'herre', men det blev jämna par ändå så jag slapp, jag fick vara dam där med trots allt.. Får se vad som händer i fortsättningen.... Nog ska jag kunna dansa efter denna vår!!!

Var idag i en församling 5 mil bort, där en kursare vikarierar, och sjöng. Det var riktigt roligt. Sjöng ett par sånger själv, och stöttade i kören i tre. Sedan våffelfest. Blev välkomnad tillbaka, kunde vara trevligt. Nästa helg ska jag vikariera i en församling här i Uppsalatrakten, både lördag och söndag. Tänk jag har inte spelat orgel sedan nyår...kommer nog att känna av det!

Allt gott önskar jag Dig!

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

Härligt värre! Men vad var nu West Coast Swing för något..?

Gunhildsblog sa...

Alltså, jag är ju inget direkt vittne efter bara ett kurstillfälle med grundstegen...men något liknande bugg tolkar jag det som. Jag får återkomma längre fram!