Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 24 mars 2009

Skor kan vara ens nära vän.. Åtminstone hoppas jag det! Har känt av dansen från i söndags, då jag ju hade dåliga skor. Har upptäckt mina vader.. Jag hade sådan tur igår när jag kom på dans-affären (tänk att JAG hade anledning att uppsöka en sådan!!) att de hade skor som var lämpliga för mig - både skor för träningskvällarna, men också fin-skor ('du kommer inte att vilja dansa i dina träningsskor, de kommer att lukta illa...')...och allt var på rea! Dubbelrea dessutom, köpte jag tre par betalade jag för två. Så för under 1000- fick jag tre par suveräna skor = till ett pars ordinarie pris... En kursare ska kika på dubblettparet (köpte två par träningsskor), så kanske jag 'blir av' med dem också. Fynd-dag igår!
Med tanke på att jag ska på kårbal på fredag, så behöver jag verkligen skor att dansa i. Vilken vår!
Allt gott önskar jag Dig!

Inga kommentarer: