Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 22 juni 2010

Idag har jag haft 'avslutningssamtal' med min arbetsledare. Allvarligt, eller hur...
Nej, inte då! Det är hon som ska sluta, inte jag... och jag fick så fina kommentarer om mig och mitt jobb (trots barnkörs-tillsvidare-inte-lyckande..) att jag nästan rodnade.
(Och i söndags fick jag efter vuxenkörens sista framträdande innan sommaren (!) av kören en jättestor ampelblomma, helt överflödande av blommor! Jag blev så glad och rörd... )

Det kändes därför sedan skönt att faktiskt gå lite tidigare - börjar tidigare i morgon i stället! - och haka på en inbjudan från Helena till bubbel på bryggan i solen i Uppsala! Jordgubbar inköpta efter vägen vid -landet fullbordade den näringsriktiga middagen. =)
Ska nog gå och lägga mig nu...

En skön morgondag önskar jag Dig!

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

Å gud vad mysigt det lät med bubbel på bryggan! Återupplever studentdagarna hör jag?

Gunhildsblog sa...

Japp! Det var förra vårens lyckodag oxå! =)