Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

fredag 25 juni 2010

Jo, lite grann överreagerade jag nog.. Vi pratades vid efter vigseln, och det visade sig att myggan inte funkar när man vänder sig mot altaret..systemet ska bytas ut.

Men jag tycker fortfarande att man lämnar de sörjande i tunga sorgen alldeles för mycket om man tar avskedet i samband med utgång. "Jag brukar säga att man kan göra så"

... kan man?

Förresten, det är väl en mänsklig reflex att försöka fly ifrån det som är lite obehagligt, inte konstigt om de 'väljer' utgångsalternativet... för visst är det jobbigt att gå fram till kistan och ta adjö - 'detta ÄR för sista gången'...

'Jag hör vad du säger'... jag får nästan knottror av den frasen! Det känns som om fortsättningen är 'men jag bryr mig inte..'

Inga kommentarer: