Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

fredag 9 juli 2010

BILEN - del fjortisjutton eller nå't .. .. ..
Tja, inte är det sagt att livet ska vara simpelt... I onsdags skulle jag köra Opeln till jobbet, eftersom jag hade en spekulant som skulle kika på den där. Skulle inte den spekulanten falla för min fina bil hade jag en här i Uppsala som var mycket intresserad. Jippiiiii - det är bra med anslag på bilens alla rutor!!!!

Startade den .. ???
....näää .. .. ..

På kvällen fick jag hjälp att dra den till verksta'n, där den nu väntar på domen.
Vet inget än, de hade inte tid innan helgen.

SUCK!

p.s. Här har jag min nya bil, kika på denna mobila blogg (trodde jag kunde skicka bilden till denna egna blogg men det blev en helt ny!) - lyckades dock få den till min blogglista, alltid något!
http://mudmow323.blogspot.com/

Visst är den fin ... =)

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Mycket ärtig bil må jag då säga!

Gunhildsblog sa...

=)
Ja visst är den! Hittills har den oxå funkat ;-)
Förutom AC-n... förutom radioantennen... men det är ju baggisar!
Ska fixa ny antenn på tisdag (beställd!) och AC-n behöver jag inte (trots bastuvärmen..) - har en egen bestående av en duschflaska jag använt flitigt genom åren!