Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

söndag 25 juli 2010

Så roligt jag haft det nu! Har suttit och tittat igenom min egen blogg, läst - nästan... - alla gamla inlägg och kommentarer.

Har skrattat åt den frustande glädjen förra våren över att vara här i Uppsala och plugga. Vilken eufori det var tidvis! Och PM-ångest ..

Kände igen känslorna av frustration över flyttkartongerna. Förstår inte varför det ska vara så svårt att göra något bra för bara mig själv, för att jag ska må bra i egna lägenheten och livet. Är jag klar än? Nej... som ungdomarna säger.. 'orrka' ...

Mindes tårarna så oförhappandes över ett vänligt julkort. Saknaden, längtan efter gamla vänner, längtan efter att få nya vänner.

Jobbvåndan - skulle jag få något eller ej ..

Det här hade jag inte alls tid med... men roligt var det!

Inga kommentarer: