Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

lördag 24 juli 2010

Det regnar.
Det skvätter på rutan två trappor upp så det står härliga till. Nog behövs dropparna alltid! Såg idag hur gula en del gräsmattor hunnit bli efter denna tropiska period. Men....
det hade väl kunnat komma lite tidigare, och på nätterna.. ? Nu har ju jag fått semester!!

Nåja, det ska väl kunna bli bra ändå! Ska till veckan till Östersund och Yran. Det hör sommaren till på något sätt. Inte alla år har jag brytt mig om att gå alla tre dagarna, men det är rätt roligt att göra det. Möter så mycket musik jag aldrig annars skulle brytt mig om att lyssna på. Och det är kul och vidgar begreppen! Bra för mig som har musik som yrke..

Att man sedan, förhoppningsvis även i år, möter många bekanta under dagarna, gör ju inte helgen sämre. OK, korta möten, javisst, men ändå möten. Strosa, äta lite snabbt / och gott, lyssna en kvart här, en kvart där, stanna till lite längre någon annan stans. Jag ser fram emot helgen!!
Ses vi i sta'n?

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

Vi syns i stan, haha!

Gunhildsblog sa...

Vilken tur ... ... =)