Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

söndag 10 oktober 2010

Igår sålde jag Opeln! Lite trist kändes det allt, har ju haft den sedan 'födseln'.
Men det blir nog bra med Märsta-boende för den...

Ikväll sålde jag diskmaskinen. Gårdagens försäljning gick bättre...Kan inte få ventilen att sluta droppa, varför det nu är uppallat med flera hinkar under diskbänken. Annars törs jag inte lägga mig!
Jodå, jag har messat jouren, men inte fått någon kontakt. Får väl bli ordinarie vaktis istället på dagtid i morgon..

På tisdag kommer IKEA-leveransen med köket. Har nu packat ihop grejorna i det gamla, får väl, som många andra som byggt om, leva kök i badrummet...

Gissa hur snyggt och välstädat här är... ??

Nåja, det rör på sig hemma i alla fall!

Inga kommentarer: