Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

söndag 17 oktober 2010

Vad det är roligt att bli glad... ;-)

Det blev jag nyss, på danskursen jag går på. Ett par av killarna (vi byter partners hela tiden, alla ska dansa med alla) kommenterade mig när jag tyckte de var duktiga att föra - 'du följer så väldigt bra så det är så lätt att föra, du följer ju allt'.

WOW! Att JAG skulle få det omdömet... =) Jag som haft så svårt att låta mig föras, har gärna 'tagit över' lite, bara liiiite... när det varit svårt med förningen.... Nåja, att ha dansat nu på kurser i mer än ett år ska väl ge lite utdelning ändå!
Men KUL var det att höra!
Nu vågar jag ju faktiskt gå ut på dans här, det finns ju många kurskompisar att träffa.

Varför har jag väntat så länge med att gå danskurs???
Varför kom jag ens aldrig på tanken i Östersund???
Dansar Du??

Inga kommentarer: