Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

lördag 16 april 2011

Fundering..

Jag läser andras bloggar med underfundiga kommentarer och funderingar... roligt... men får mig att fundera varför jag skriver öht? Har liksom inte den förmågan, känns det. Är väl mer ett sätt att strukturera, eller nä, nu vart det för ambitiöst.... mer av en dagbok kanske?
Just idag var det inte mycket att skriva om, har legat i sängen. Hostar, nyser, lite feber... inget att tala om egentligen, men det var evigheter sedan jag tillät mig att ligga så här! Typiskt med ledig helg...
men jag vill INTE vara sjuk över påsk! Förra året, när jag nyss hade börjat jobba, så hade jag en usel påsk, jobbade febrig och dan'. Sjöng bas med kören...nä, det vill jag inte igen!

Har åter börjat med stegutmaning på jobbet. Det är bra. Har 'laddat' i veckan för att kunna avstå under helgen. Gick runt 13 km igår kväll, enl. funktionen på hitta.se, och det kändes när jag väl kom hem. Skönt att sätta fötterna i ett bad! Gick väl ca 8 km tidigare i veckan oxå... nä, i år ska jag inte bli sist!! Försöker hålla 10 000 steg om dagen, bra med gårdagens överskott för de omöjliga dagarna man mest är inne!

Bättre hälsa en annan dag..... allt gott!

Inga kommentarer: