Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 7 april 2009

Gick förbi en man igår som vattnade några tussilago vid några buskar på trottoaren. Såg rart ut, så jag kommenterade något om att blommorna är så fina, de lyser upp... mutter, mutter... Kul med positiva människor! Tror faktiskt jag gick förbi där för någon vecka sedan oxå (favoritgata, Öfre Slotts...) då han sopade trottoaren fri från sand. Du gör vårfint, vad trevligt....mutter, mutter.. Kul med positiva reaktioner... nästa gång jag passerar honom ska jag nog hålla tyst!

Nu totalt snöfritt här, men isiga vindar till strålande sol.
Sopbilarna har gått i ett idag. SÅ skönt när sanden kommer bort från gator o trottoarer.

Var ner på sta'n, kom på att jag ju behöver pengar i helgen, (bra med Forex som har öppet efter bankerna, men man får nog betala för det oxå..) och så blev det lite nytillskott till garderoben oxå...! Nya lättare skor att vandra och vara lite fin i, mer än gympadojorna. Vi ska bevars på jazz-klubb med dresscode, yes!

Packning för Londonvistelse lite lätt knepig, men jag får låna kläder - tur vi har i princip samma storlek!

Allt gott önskar jag Dig!

Inga kommentarer: