Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 21 april 2009

Vakna vid 4, hosta, dricka varmt, vrida sig, läsa ut boken ('Ers majestäts olycklige Kurt' - läs den!), hosta, till slut somna om - tänk att den sista timmen kan vara så ljuvlig! Och nattens bästa sängvärme så svår att ta sig upp ifrån...

Man ska inte sjunga med förkylning i halsen som jag gjorde på lektion i fredags. Korkat beteende som ger känt resultat. Hur kul var det med dirigering igår.. Ska vara tyst denna vecka så att jag inte sabbar rösten mer, har ju tappat den förr i sådan här situation.

Måste ner på stan för apoteket o banken - Londonresan raderade koden till bankkortet. Ja, i mitt minne alltså! Trist.

Hade rolig helg igen. Dirigering i Stockholm fredag em med egen musik som folk tog med sig, sedan till en i gruppen o förbereda det sista inför klassfest på kvällen. Det var jättekul - känns verkligen trist att det snart är slut på dessa studier, vi har så trevligt tillsammans både i och utanför lektion!! Sova hos syrran, till mor på lördag o hjälpa till inför kroppkakefest med syskonen på em - kul och gott! Sova hos mor, tillbaka hit på söndag. Var trots allt med på dansen sedan, är ju inte så många gånger totalt, vill inte gärna missa.

Allt gott önskar jag Dig i vårsolen!

Inga kommentarer: