Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

torsdag 14 maj 2009

Att det inte gör ont, måste väl betyda att de lyckades trycka tillbaka bitarna rätt bra? Fast kommer jag åt näsan, känner jag minsann av den.. Känns lite som om glasögonen sitter exakt i kanten av brottet, vill därför helst ej använda dem så mycket nu. Trycker liksom på från fel håll.. Blåmärkena på kinderna borta, nu har jag bara vanliga 'studiecirklar'..

Nu känner jag mig lite som en 'riktig' student. Ögonen grusar.. Satt med mitt PM, som ska vara klart i morgon, och skrev inatt fram till halv tre.. Nu återstår att kolla att det inte är alltför många inkonsekvenser och onödor som blev resultatet, utan att det finns något vettigt att lämna fram.

Har en härlig helg framför mig - PM-inlämning och -försvar på fredag, tenta i franska på lördag förmiddag, kulturkarneval i sta'n på eftermiddagen, kör/storbandskonsert med dans på kvällen på Kulturhuset, öva på söndag och på måndag examen i pianospel, sång och dirigering. På kvällen ska vi i alla fall ha en fest tillsammans för att fira denna fantastiska vår! Vill inte att den redan ska vara slut..

Språknjutning - mais oui! Studieglädje - ja! Studievana - njae.... PM-ångest - japp!

Allt gott önskar jag Dig!

Inga kommentarer: