Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 5 maj 2009

Jag känner mig upp och ner och ganska tokig.
Inatt gjorde jag det - skickade in min avskedsansökan till församlingen.
Har tänkt mycket på det, det har varit en vånda, men nu är det gjort.

Vart jag ska..? Det vet jag inte än! Har sökt några tjänster här i närheten av Uppsala, men det brukar ju ta tid innan något besked kommer om man är intressant eller ej. Så just nu känns det som om jag flyger fritt..

Från 1/9 gäller min uppsägning.

Detta KÄNNS!

Allt gott önskar jag Dig! .. och mig...

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Ja du Gunhild, livet förändras ibland. Trist för oss här i Jämtland men jag förstår ditt val. Varmt lycka till!

körlotta sa...

Jag hoppas att du hittar något nytt som du kan utveckla på samma sätt som du utvecklat oss... Vi kommer sakna dig men kommer förhoppningsvis att få någon som inspirerar oss precis som du gjort!Jag är avundsjuk för att du vågat ta steget...

Gunhildsblog sa...

Tack Eva, det värmer!
Tack Lotta för de orden! Det är inte så lätt att bestämma sig för att lämna så många vänner, som jag faktiskt känner Er som... men nu var det ändå dags. Vi får se vart det bär!