Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

måndag 11 maj 2009

Halvsju var jag tillbaka i korridoren, lätt groggy men helt OK. Fattar inte att det inte gör ont i näsan, trots att de var två läkare som tog i och lyfte och tryckte på den! Är glad för narkosen m.a.o... Kanske lyckades de få allt på plats så väl så att inga nerver nu är i kläm.
Är nu lite lätt smågroggy, men inte 'farligt'. Kan lika väl vara av matbrist som narkos.. En kopp svart kaffe till frukost är inte vad jag brukar leva på till sen eftermiddag (då jag efter uppvaknandet fick lite yoghurt, macka o kaffe)!

Lite mat, sedan lite mer PM-skrivande, så blir dagen fulländad.

Allt gott önskar jag Dig!

P.S. Ta inte emot med näsan om Du trillar...

1 kommentar:

Evas blogg sa...

Hoppas de fått näsan i rätt läge och att du inte får ont efteråt. Ditt visdomsord har jag lagt i minnesbanken! Krya på dig!