Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

fredag 29 maj 2009

Solen skiner och jag ska ut på stan för att vara lite turist. Sista helgen här som student med -leg, känns lite trist.

Var igår på en jobbintervju... det kändes kul och trevligt. Lite nervöst, men trevlig stämning, kände god kontakt med 'prästen-jag-ska-jobba-med'. Får väl se om det var till fördel att jag var först ut bland de som ska intervjuas eller ej. Åtminstone två till förutom jag, tror jag det var.
Hoppas, hoppas... jag blev väldigt glad om det blev detta! På rätt sida om sta'n räknat från mor i Väsby, och lagom stor församling lite ute på landet men nära sta'n.

På söndag-tisdag får jag besök hemifrån av Lena som ska provsjunga. Kul! Får se vad vi kan hitta på här då.. sista rycket innan hemfärd på torsdag!

En solig dag önskar jag Dig!

Inga kommentarer: