Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 17 november 2009

Är lite tung i kroppen idag. Men nöjd. =)

'Förberedde' buggen igår med att gå på 'Ayurvedisk yoga' (nejdå, inte på dansskolan, på gymet jag går på!) på nästan en timme. Vad det är? Vet inte, men oj vad vi sträckte på oss och slet med balansen!

Sedan iväg till buggkurserna, två stycken på tillsammans ca 3½ timmar. På slutet var jag så trött i benen - och fötterna!! - att jag inte visste om jag skulle klara av det. (Och HUR skulle det bli till morgonen?)

Det kändes först som om jag inte kom ihåg något alls från i våras, men rätt snart kom jag igång. OJ vad ROLIGT det var! Rörelselycka..

Det är fantastiskt att ha skor som är tänkta för dans - trots att jag var så trött i fötterna igår så känns det inget idag.

Idag ska jag få träffa en jobbcoach. Känns spännande - vad kan det ge?? Skulle vilja få och få lufta nya tankar inför framtiden. Hoppas det kan bli så!

Allt gott!

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

Hoppas det gar bra med AF.. Men det bor det val gora? Pratade med Mormor tidigare idag - hon gillade inte att du ens overvagt att bli busschaffis, men jag fick henne pa andra tankar!

Gunhildsblog sa...

Nä jag vet. Hon var rätt frustrerad över det, 'inte ska du väl...bortkastad kantorsutbildning'. Men vi pratades vid oxå, och hon kom ju oxå på att hon som 'barnträdgårdslärarinna' oxå funderat över att jobba så ända till pension.. 'hur orka'... ja, JUST det!