Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

torsdag 12 november 2009

Här sitter jag rätt nöjd i natten.. Efter instruktionen på alla maskinerna stannade jag kvar och gym-ade, njöt av Hydro Jet (vattensängsmassage..) och ångbastu. Efter lite sallad så var det sedan dags för SALSA, arriba!!! Ett mejl i morse om restplatser för tjejer - inte kan man motstå det ?? Så nu blir det rörelse här... måndag bugg 2 kurser, onsdag salsa och torsdag kväll allmän dans-repetitionskväll - för att inte tala om alla ggr jag ska på gymet! Smidig, stark, smal(-are) - vilken höst!
Ja, får jag inget jobb kommer jag i alla fall att må fysiskt bra ..

Allt gott önskar jag också Dig!

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

Salsa? Nu haller hon sig aktiv minsann! Kul!

Gunhildsblog sa...

Japp! Det känns bra. Det bör bli lättare att fortsätta den dag jag får jobb om jag kommit igång ordentligt nu.