Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 10 november 2009

Nu har jag gjort det, betalat in mig på en gymklubb för bara kvinnor. Det är väl inte världens billigaste nöje, men desto bättre ... då är jag för snål för att bara låta det rinna ut i sanden! Har betalat för personlig tränare oxå, 12 ggr på ett år. Bra idé, man vill ju inte få skämmas.. I morgon onsdag ska jag dit och få instruktioner på alla maskiner och verktyg. Sedan så... Smidig, stark och smal(-are) ska jag bli! Ligger bra efter busslinjen mot stan, lätt att ta sig dit, inget att skylla på..!

Det blev ingen begravningsbyrå, tyvärr. Fick nej idag eftersom de inte vill ha ansvar för två praktikanter - det kommer en från den nya utbildningen också. Fast först i februari.. innan dess kunde jag väl ha fått vara där?? Nå, det är deras val. Och förlust. Jag tror faktiskt att jag skulle kunna gjort en hel del nytta, inte bara vara under utbildning!

Undrar vad en coach kan ge? Kommer att få en via Arbetsförmedlingen, det känns spännande. Plötsligt kan det komma nya idéer som jag aldrig tänkt förut... Ser fram emot de mötena! Ska ändå ta mitt CV och gå till några ställen i någorlunda närheten först, har jag tur kan jag ju få napp på upp till 6 månaders praktik. Vilken chans att få prova på något annat!

På måndag börjar jag igen att dansa! Det ska bli SÅ roligt! Det blir 5 måndagkvällar som blir fyllda med två kurser, dvs. 3,5 timmes dans i Bugg 2 och Bugg fortsättning. Skillnaden? Vet inte riktigt, det visar sig. Jag längtar..

Allt gott till oss!

Inga kommentarer: