Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 17 november 2009

Jag följer flera bloggar, bl.a. Helle Kleins. Hon skrev om Vellinge kommuns hemsida bl.a. varför jag gick in på den. Jag måste skratta... (fast inte av orsaken Helle skrev om sidan!)
När sidan laddade kom det i överkanten upp *Soluppgång idag 8:51* - och det nästa som sker är att ovanför det laddas en bild av Maud Olofsson upp... =)
OK, vi fortsätter :
Bredvid kommer det upp *16:54 Solnedgång idag* - vilken bild laddar upp ovanför den raden.. ? Mona Sahlin och närmast Peter Eriksson ... =(
Trodde en kommunsida borde vara opartisk .. ? Och inte visste jag att moderat-styrda Vellinge gillar Maudan så mycket..?? Tror de sig vara val-synska...?

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

Hahaha! Ganska roligt dock av Vellinge...!

Gunhildsblog sa...

Ja, har Du följt med något..? De hade ju sparkat bakut när Malmö kommun skulle placera ensamkommande flyktingbarn på deras fina vandrarhem. Nu har de dock krupit till korset idag, och bestämt att de ska nog oxå ta emot...