Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

tisdag 3 november 2009

Gick till ICA igår kväll, ca 20 min vardera vägen i rask takt. Bra kvällsprommis! Dumt bara att det inte var ljust.. Måste ut tidigare idag!

Seg morgon.. hade klockan på 7 men vaktis drog upp mig ur sängen vid 8 med tel att en elfirma har uppdraget att reparera min porttelefon och att porten till det garage jag fick i helgen oxå ska fixas. Inget dumt besked att väckas av!

Går och funderar på hur jag ska göra om kök och hall. Tittar på IKEA, i andra broschyrer från när och fjärran, fått tel till snickare... oj, vad mycket att tänka igenom innan man sätter igång. Inte bara vilka dörrar man ska ha... =)
Vill ha djupare överskåp i köket, inte ha städskåp där utan skafferi istället, städskåpet i hallen men ytterdörren sitter 'fel' för att göra en vägg med inbyggnationskombination ist f hatthyllan .. .. vad välja?
Måste resonera med någon så jag hör vad jag tänker!
Som tur är är det ingen brådska.

Allt gott!

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Är det en bostadsrätt eller hyresrätt du bor i? Gick förbi din gamla lägenhet i söndags, då vi tog en promenad runt Lillsjön. Och då tänkte jag att om du bott kvar hade en fika suttit fint.

Gunhildsblog sa...

Det är en bostadsrätt, så jag får göra om nästan hur (har kollat!) jag vill. Det får oxå ta tid..

Såg Ärtvägen övergiven ut? Eller har de börjat renovera även där?? Det var så dags för en fika =(
men det finns kaffe även här! =)