Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

torsdag 19 februari 2009

Vi har ett mysterium här i korridoren.
När jag kom för några veckor sedan så fanns det gott om bestick men fr.a. glas - det gick nästan inte att stänga skåpluckan. På lördag ska vi ha middag här, äta lite libanesiskt, och vi bjuder in ett par personer var. Men nu undrar vi - vem äter glas??? Vi skulle tidigare lätt kunnat ge alla varsitt stort glas, men nu är det plötsligt bara ett par kvar. Ingen känns vid att det har gått sönder en massa, ingen har disk i sådana mängder på rummet...så, var är glasen??
Vem har en hemlig identitet och är fakir?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gunhild!
Vilket härligt liv du verkar leva nu.Man blir lite avis,plugga och leva stundetliv i vuxen ålder.ToppenKul för dig.Med allt plugget hinner du läsa något annat?
7 mars ska Hugo döpas i Åre gamla kyrka, man blir rörd av detta eftersom vi gifte oss där.Det blir väl en hel del tårar även då.
Må så gott och hör av dig när dun kommer hem.
Kram Maggan

Gunhildsblog sa...

Hallå! Jotack, jag har det avundsvärt bra..
Jodå, jag hinner läsa mer, har just idag varit och bytt bok..Men ja, jag läste mer i Ösd!
Förstår att det är läge för näsdukar vid dopet, annars skulle jag faktiskt bli orolig för Er..
Tack, kommer en snabbis bara men ska till Mld och hämta lite noter.
Vi hörs och ses!
Kram!