Tandem i Åre

Tandem i Åre
Hade jag roligt i Åre, eller... Tandemflyg i Åre 2 aug

söndag 1 februari 2009

Måste erkänna en sak, jag bor inte längre ensam... Magnus har flyttat in idag. Jag vet, jag borde kanske ha sagt något förut, men det gick lite fort! Lite trångt är det onekligen, men det måste gå. Jag är SÅ nöjd med att Magnus är här! Han underlättar verkligen för mig i mitt plugg, jag känner det redan. Kock eller butler? Nej, men arbetsstol...
I rummet jag kom till stod det två vanliga stolar, lite låga, till lite höga arbets- och databord. Jag har försökt hitta kuddar eller andra förhöjningar, för att inte sitta för illa. Men idag rann sinnet på mig - inte sjutton ska jag sitta dåligt och få ont (som jag redan börjat känna av..) under denna vår! Så tack vare nätet såg jag att Jysk fanns i närheten av IKEA, som hade lite olika stolar. Jysk har vi köpt en stol på i Ösd, så jag visste den var OK. Bra att kunna jämföra med IKEAS..
Det visade sig att Jysks var på rea, 500-! Kanon, självklart blev det den istället för den dyrare (och med lägre rygg) som fanns på IKEA. Så nu bor Magnus här med mig... Det var lite trixigt att skruva ihop honom, man ska läsa alla finstilta siffror i instruktionen först innan man sätter igång...annars får man skruva om!
Som sagt, lite trångt, för vad gör jag med Annas gamla stolar?? Jag köpte ju ett litet bord, 'Lack', på IKEA förra veckan, för att ha det lite trevligare, så nu är det lite inklämt! Misstänker dock att den ena av stolarna kommer från köket... Nå, jag får låtsas att jag ska ha fest för jämnan! Och så känns det ju nästan!!

2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

Halsa Mange vettja!
MySpace-lanken funkar inte oavsett hur jag gor..!

Gunhildsblog sa...

Jajamän, det ska jag göra!!
Jag kollade en extra gång och kopierade adressen själv - jag har skrivit fel! Det ska vara
www.myspace.com/sanigamedze
alltså bara ett i. Sorry! Men NU kan Du gå in och njuta!